Η σάτιρα, ως μιντιακό προϊόν, μέσα από τη σύνθεση και σύνδεση εικόνων, ήχων και κειμένων, μπορεί να είναι εύληπτη αλλά εμπεριέχει τον κίνδυνο της εσφαλμένης αποκωδικοποίησης από τον δέκτη. Αν προσπαθήσουμε ερμηνευτικά να συνοψίσουμε το θέμα που απασχόλησε την Ισιδώρα θα καταλήξουμε στη σχέση Ολυμπιακός = Πατρίδα - Θρησκεία, δίνοντας την εξουσιαστική θέση του στο χώρο του ποδοσφαίρου, κάτι που πιθανά να αποδίδει την πραγματικότητα.Η σημειωτική παράθεση των εικόνων και ήχων βοηθάει τον δέκτη να στραφεί σ' αυτή την επεξεργασία.Η σάτιρα όμως που επιχειρεί το μιντιακό προϊόν μπορεί να προκαλέσει και άλλες ερμηνευτικές αποκωδικοποιήσεις του τύπου Πατρίδα - Θρησκεία - Οικογένεια που παραπέμπει σε "φασιστικές" θέσεις που και αυτό πάλι ισχύει στην πραγματικότητα μιας και υπάρχει η ίδια λογική - ιδεολογία στην "υποχρεωτικότητα" της κατάληψης της πρώτης θέσης από τους οπαδούς της ομάδας με κάθε μέσον. Αυτό που θα πρέπει να εξετάσουμε είναι κατά πόσο η κατασκευασμένη σάτιρα αποτελεί λαϊκή κουλτούρα. Η χρήση μερών της λαϊκής κουλτούρας δεν συνεπάγεται και ότι το αποτέλεσμα θα είναι μέρος της. Ακόμη και το θέμα του μιντιακού προϊόντος, το ποδόσφαιρο, ως λαϊκό άθλημα πλέον δεν υφίσταται, μιας και οι συνθήκες που το ενέταξαν σ' αυτή την κατηγοροποίηση έχουν πάψει να ισχύουν.
(Πως βλέπουν τις αντίπαλες ομάδες)
Περίοδος 2007-081η αγ. βαζέλες-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - 2η αγ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-φίδια - 3η αγ. σκουλίκια-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - 4η αγ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-καλαμαριά - 5η αγ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ψιψινέλ - 6η αγ. εργοτελης-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - 7η αγ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-μπουγάτσες - 8η αγ. αστερας-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - 9η αγ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-βέροια - 10η αγ. ατρόμητος-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - 11η αγ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-λεβαδειακός - 12η αγ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-χανουμια - 13η αγ. αλογάκια-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - 14η αγ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ξάνθη - 15η αγ. γριές-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
1 σχόλιο:
Ωραίο σχόλιο αλλά παραθέτει κυρίως τη δική σου άποψη και δεν αξιολογεί τουλάχιστον όχι ευθέως τη δουλειά της Ισιδώρας.
Για παράδειγμα λες: 'Αυτό που θα πρέπει να εξετάσουμε είναι κατά πόσο η κατασκευασμένη σάτιρα αποτελεί λαϊκή κουλτούρα'. Η Ισιδώρα λοιπόν αυτό έκανε πήρε το ποδόσφαιρο από μια σατ. εκπομπή και το παρουσίασε ως δείγμα "λαικου' Π΄ςσ το αξιολογείς? Το έκανε σωστά, Υστερούσε κάπου και πού?
Το παρακάτω είναι ωραίο σχόλιο θα μπορούσε να επεκταθείς λίγο. 'Ακόμη και το θέμα του μιντιακού προϊόντος, το ποδόσφαιρο, ως λαϊκό άθλημα πλέον δεν υφίσταται, μιας και οι συνθήκες που το ενέταξαν σ' αυτή την κατηγοροποίηση έχουν πάψει να ισχύουν'.
Περιμένω την αξιολόγηση των μεθόδων σου για την άκσηση της προηγούμενης εβδομάδας και νομίζω ότι λείπει και η περίληψη του άρθρου
Δημοσίευση σχολίου